ändrade planer.

Blev ingen hemma kväll! Haha. Jag åkte hem till rebecka och var där ett tag. Sjukt länge sen jag träffa den bruden. Men det spelar ingen roll hur lång tid vi inte ses på. Allt blir som vanligt. Vi kan fortfarande släppa en prutt inför varandra utan och skämmas och garvar åt våran sjuka humor. Just like the old good days!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sovaaaa. Ska gå upp skapligt imorgon. Städa rummet och måste tvätta lite kläder som jag ska ha på kvällen. Ska ju grilla och ha lite mys med tjejerna, det ska bli kul!

Slänger upp ett par gamla godingar då vi hade det som bäst! ♥


jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

<3

2011-04-16 @ 02:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0