20110405

Tjenare!
Kom hem från skolan. Som förövrigt är så jävla tråkigt och jobbig. Känner mig så jävla opepp och omotiverad?! Hur ska man få ändring på det..? Men tog en sväng med ebba och molly. Fan vad skönt det är ute!!! Även att det blåser är det ju inte särskilt kallt?! Fan vad skönt!!! Nu är det bara solen som får kika fram, hihi.

Pratade med lovisan min i telefonen nyss. Typ en timme? Jävligt skönt o prata med henne! Beesta deuu!
Hittar inte min mp3.. får smått damp!! Sjukligt irriterande. Vill ha den och ba gå ut och springa!! Har inga lurar till mobilen heller så de e najs! Ohh....

Har inte mycket mer o säga? Försöker överleva vardagarna så gott jag kan. The story of my life. Varje dag ser ju likadan ut så inte så himla roligt o skriva om. Vad ska man skriva om mer?? KOM MED TIPPS!

Nu ska jag läsa vidare i min engelska bok som ska vara klar till torsdag *suck!!!* och vänta på att pappa ska fixa något att eeeeeta. Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

oj ! hoppas det blir bättre ! <3 kram <3

2011-04-08 @ 15:31:18
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0