segobert....

Det gick faktiskt riktigt bra att plugga med isabell!
Tack så mkt för hjälpen gumman, krya på dig! <3
Det blev en snabbis, för hon mådde inte särskillt bra. Så när jag kom hem blev jag jäääätte trött! Så nu har jag sovit en och en halv timme! (a) det behövdes kan jag säga! :-)

Ae, hon är för rar! Ebba sitter nedanför stolen och ska hoppa upp, hon är så myssjuk! 
Nu sitter hon är i mitt knä! Min gullibulle! :-D<3

Jag har samlat kraft till att ta cykeln till willys o köpa godis, heheh... FAN vad sugen jag är.. Mmmm, sjukt gott skare bli! ;-) Ska ha det när jag läser på till provet :-) (a)


Kommentarer
Postat av: isabell :)

- love you hunnie <3

2010-10-12 @ 10:31:28
URL: http://isaaaabeeell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0