i wanna be a billionaire..

..so fucking bad!
Rubriken talar för sig själv. FAAN vad jag vill ha pengar o ba shoppa loss! Känner mig jätte shopping sugen!! Tänk dig att ba få gå o plocka ALLTING du vill ha! Så känner jag just nu...
Men jag skulle kunna tänka mig att jobba, men vart liksom? Vart skulle jag kunna jobba? och vart skulle dom ta in mig sexton år? heh.. jadu..

här är bara några få av dom grejerna jag vill köpa. Jag älskar att ha oversize, speciellt nu när det är så kallt, plus att det är så skönt o mys! Så det vill jag köpa mycket av nu i höst, och sedan att man viker upp armarna, mmmm! så snyggt! (y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt fina grejer! bra smak..

2010-10-08 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0