feelin' good!

Hej! :-D
Efter skolan så gick jag och isabell lite på stan, köpte två tröjor från Gina!
Sen satte vi oss på Fräcka Fröken och fikade, mys! <3 efter ett tag kom emelie o joinade oss, hahah.
Vi satt ba o snacka lite skit, girltalk you know!
Efter det så cyklade jag iväg till min vän vanessa, hon skulle nämligen klippa och färga mitt hår!
Var väääldigt nervös innan då jag bestämt mig för att färga håret så det skulle bli en stooor förändring!

Nu sitter jag här hemma, sjuuukt nöjd över mitt hår!!! Tack så mycket vanessa <3
Cyklade från salongen som låg i stan, kallt vare!! Hungrig o kall kommer jag in, och vad ligger på bordet? Jo pizza!! Gaaah, vad gott! :-D

Orkar inte ta några kort idag, känner mig ful efter skolan med gammalt smink o allt. Men imorgon har jag sovmorgon så då kommer det bilder på håret! Är så jävla nöjd!!
I'm feeling hot!

Kommentarer
Postat av: vanessa

det var så lite vetu gumman! <3

2010-10-27 @ 20:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0