depppp..!

Nu känner jag mig frustrerad!!!
Jag va värsta sugen på fest, taggad o aa -you name it!
Hade till och med bestämt outfit.. gaash..  och så nu sitter jag här med mamma o pappa, wiihuu!
O alla andra skriver på fb ba ''woho, tagga nu'' och ''fest ikväll'' man blir ju fan deprimerad o känner sig som ett mobboffer! HAHA
Har precis ätit vääärldens godaste mat, det blev som sagt potatisgratäng och ryggbiff! mmm!! och sen en asagod sallad o coola till! MUUMMA! hahah...
Ska sätta mig o hålla mina härliga päron sällskap. Det blir att se Idol och plocka fram chips o dipp! heheh... Sen hyr vi nog en film.. En riktig segobert fredag ni gott folk!
JAG SOM VILL FESTAAA..! ohh, ska ta igen allt nästa helg säger ja Ba'! ;-)

För att det inte ska bli ett sådant tråkigt inlägg slänger jag upp en härlig bild när jag precis kommit hem från turkiet, brun o fin!

Hade jag inte fått till håret sjukt snyggt?! hahah

Kommentarer
Postat av: armela

Fin blogg jossan <3

2010-10-09 @ 11:23:42
URL: http://sarenekuglicee.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

så snygg så! vem har gjort din design? :D hihi avundsjuk vetu

2010-10-09 @ 11:32:57
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR:

tack så mycket! :-)

blir jätte glad när ni skriver så! :-D



det är en tjej som heter ines! inesfalk.blogg.se

hon kanske kan hjälpa dig också? ;-) haha! <3

2010-10-09 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0