sjuttonde november.

Ohhh my god. VAD JAG ÄR TRÖTT! ni ska veta att det var väääldigt nära att jag stanna hemma idag. Har ju trots allt bara två lektioner. Benen värker och känner mig så jävla seg och trött!

Men satte på spotify och piggna till! Sjukt vad musik kan göra? Har sminkat mig så känner mig någolunda fräsch! 
Bästa mamma skjutsar mig, börjar 9:15 och slutar vid 12:20 MEGA DUNDER SKÖNT! Mamma ska förhoppningsvis hämta mig. Annars kanske jag kan be mormor! hehe :-) Har inget spårvagnskort och gå, nä. Det kommer inte på frågan en dag som denna! Asso mina ben, kraaaaamp..! Men det är bara att hålla igång! Blir samma sak nästa tisdag igen! ;-)

Har letat efter en bild o lägga upp nu så det inte skulle bli så tråkigt, men det bidde inget!
Ha en trevlig dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0