P R O M E N A D

Fy faan vad seg jag känner mig! Är depp över att lovet är slut!!! Ska bli roligt att träffa allt folk med inte att sätta igång med skiten. Känner mig så jävla opepp till skolan! Vad ska man göra för att känna sig peppad liksom?! Några tips?!
Ska ta mig en långpromenad med ebbisen tänkte jag. Vet dock inte riktigt vart jag ska gå. Men det löser sig nog! hahah... Sen när jag kommer hem så ska jag sola, mmm! Vi har som en egen solarium''lampa''. Man fäller ut den.. typ.. haha, så svårt att förklara! Men man solar framsida och baksida för sig! ;-) så jävla skönt, älskar att sola +att man blir bruuuuuun! Får faktiskt ganska lätt färg, hihi :-)

äe, nu ska jag ta min lilla prinsessa o gå! Skönt.. Detta halsband vill jag klicka hem åt fröken, ska prata med mamsi, hihi! :-) (a)

detta halsband skulle vara perfekt på ebbisen, bebisrosa skulle vara som handen i handsken på hennes bruna päls! :-D

den ser bättre ut på hunden, ebba har ju typ sån färg på pälsen! faan vad söt hon skulle vara!

och sen den så hon inte fryser! aww, skulle vara så gulligt! gäller ba att övertala mamma, hehe! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0