oh lordy, im exhausted!

Fy fan vad träningen kändes/känns!
Jag och mor min körde ett aerobicspass. My leggs buuuurned, and are still burning babe! Herregud! Man märker ju hur jävla otränad man är! pinsamt.. Men ja, nu har jag fått en blodad tand! Ska börja träna nu typ två gånger i veckan! Skönt att jag tar tag i mig själv! Måste dock också tänka på vad jag stoppar i munnen också. heheh... Är ju en riktig gottegris.. Men ska verkligen försöka skippa att äta godis och allt annat skit på vardagarna, och sen belöna mig på helgerna! :-)

Kom hem till maten, höhö. Blev inte att vi hann äta innan! Jag och mamma gjorde sallad till och gotta i oss.
FAN VAD GÖTT. När mamma badat klart (hon paxade badkaret först! hahah..) så ska jag bada ett varmt bad! Gaaash så jävla skönt det ska bli! Efter det ska jag göra lite Historia. Prov på torsdag, hehe. Screw that känner jag ba'! Imorgon börjar jag inte fören 9:15 och slutar vid 12:20! Så ska hem och plugga history då och ta en powerwalk med ebba! Det behöver vi båda två! haha ;-)
Vad har ni gjort denna tisdag då? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0