när du har sjukt bra koll och hälsan i behåll..

Heeeeej!
Som ni märkte blev det inga bilder! höhö.. Jag o mamma tog ut hundarna på en sväng sen var jag tvungen att gå till spårvagnen direkt. 
Idag har skolan varit chill. Hade först samhäll, det gick bra. Lite svårt att fokusera sig ba. Va hungrig! hahah. Sen bytte jag bspråk. Från spanska steg tre till italienska steg ett. SÅ JÄVLA SKÖNT! Jag har alltid haft svårt för spanska, har iallafall fått G. Men på gymnaset blev det lite krångligare! Helst skulle jag inte vilja ha något språk alls. Men ska välja bort det sen i tvåan! ;-)

När jag kom hem, som var efter fyra (!) så satte jag mig framför tvn och ja.. somnade! hahah. Vaknade upp vid sextiden. Pappa och noel kommer hem med pizza! BLESS THEM! faan vad det var gott!
Nu har jag städat hallen! Plockade upp alla skor o sen dammsög! hihi.

Väldigt intressant inlägg det blev! hahah... Ska göra några frågor på samhällen och kolla igenom italienskan. Efter det blir det nog att se ''bonde söker fru''. Det är ju så skrattretande att se på de där retarden! haha, stackars människor.. efter det blir det nog ett varmt bad och sen sängen. Blir att läsa min nya bok jag lånade idag, ''drunknade'' eller något sånt heter den.. Ha en trevlig kväll! PUSS! :*

jag bjudsar på några bilder från nian. ba för jag saknar det så mkt! <3

















Kommentarer
Postat av: disa

haha du är trög, men tack i alla fall :) du som är snygg ju!! <3

2010-11-10 @ 21:13:01
URL: http://disaroxner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0