min ögonsten... <3

Nu är jag hemma! Det blev en långis, på över en timme! Vi gick förbi en ridskola där hästarna va ute i hagen. Ebba muppsa upp o undra vad det var! haha, knäppis <3
Vet inte om jag känner för att sola.. men fan vad skönt det skulle vara! Plus är så jävla blek nu. Vill ju vara bruuuun!
En sak som är säker är att jag iaf ska bada! Varmt bad, ohh så skönt!
Tog nyss några bilder på mig o ebba. Ebba är helt slut efter promenaden! Vi gick ganska så snabbt. Men hon trippa på, min lilla älskling! <3

Jag och ebba har en sådan speciell histora. en ganska så hemsk sådan. det var en väldigt jobbig period i mitt liv, när det var som ''färskast''. nu är det som det är. det var ett misstag, men bara ett starkt bevis på att det finns människor till alllt. vi har ett speciellt band som ingen annan kan förstå. jag skulle gärna dela med mig av historian, men det kan jag inte. hoppas att jag kan göra det senare i framtiden då allting har löst sig. jag är så lycklig över att jag har ebba!
Jag älskar henne så!
<3

Kommentarer
Postat av: majaalshorn

aow! ni är så söta så, fint det du skrev om er båda! verkligen <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-07 @ 18:31:37
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/
Postat av: josefine

så fina! kram

2010-11-08 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0