hej mitt vinterland..! 11/11

Är trött.... Började läsa boken igår och läste ett tag. Den verkar bra? haha. Har inte kommit in i den ordentligt så, men det blir säkert bra! :-) Ska läsa den till svenskan. Nu på morgonen har vi mentorstid och sen historia. Eftersom vi inte har någon engelska så kommer vi ha hål från 11:25 till 13:30 !!! Vetifan vad man ska göra där emellan? Har inga pengar så kan inte dra ner på stan, fuck. Im a poor woman! hahah. Så ao, vad ska man hitta på? Borde plugga på matten, har prov på måndag som kmr att ta 2 timmar och 40 min!! Jag dör! och jag är inget mattesnille direkt, heheh...
Börjar tio i tio så ska börja gå mot spånkelispånken snart!

Ha en bra dag och take care! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0