trött & sjuuukt seg..!

Ohh, fy fan.. Är så trött så vet inte vad!
Skolan var väldigt seg. De första två lektionerna såg vi film. En film om andra världskriget. Kommer inte ihåg vad den hette men bra var den! Sen lunch då, och efter det så skulle vi lyssna på massa folk om olika inriktningar vi ska göra i tvåan. Sååå tråkigt! slummrade faktiskt till en gång, HAHA! :$

siiimbaaaaaa, alisowandianayaaaa! mm, lyssnar på ''en värld full av liv'' mäktig låt det där asso! hahah.. Mamma håller på o lagar mat. Ikväll ska jag verkligen bara ta det lugnt, inte ens röra en penna! Ska kolla på ''svenska hollywoodfruar'' sen. Maria, i love you! Tills dess ska jag bara dega. Jag går omkring i min OnePiece o verkligen bara ääär. Huvudvärk har jag också. Känner att halsen börjar ömma o svullna upp. LYCKAT. Slut med klageriet.

Hejdå! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0