The day after...

Woho! Riktigt lyckad natt kan jag tala om! Fan vad roligt jag hade, underbart folk och dansade som en tok! ME LOVE!
Berättar mer om kvällen senare. Har en hel del att berätta ; )
Men jag och stina kom hem vid halv tre, min underbara pappa kom och hämtade oss. Så när vi kom hem bäddade jag rent sängen och så tog vi bort allt smink och så. Sängen har nog aldrig varit så skön! Underbart att få lägga sig med ömma dunkande fötter : D

Stina åkte hem vid.. ja vad va klockan.. typ halv två? 
Nu håller jag på att plockar i mitt rum och städar! Kan verkligen inte fatta att det är julafton imorgon?! äe, helt sjukt hur fort det går. 

Skriver senare när jag städat och fixat klart! : )
Tror jag kan nalla några bilder sen när de kommit upp på fb! Jag och stina hade tyvärr ingen kamera med oss. Tog några bilder med hennes och min mobil. Kommer upp sen när hon skickat dom till mig! : D

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0