Lugn helg för min del..

.. skönt det! Och det är ett måste för mig. Det är en Historiainlämning som ska vara inne på måndag! Om de tre revolutionerna.. Har skrivit klart en av dom, och börjat på den andra. Men har självklart har jag den största kvar! hahah.. Men känns ändå ok. Ska sätta igång med det imorgon! Måste även städa rummeeet.. blä.

Men idag så tog jag som sagt en promenad. Mormor och jag mötte upp varandra och tog en sväng. Ångrar att jag inte tog med mig kameran, fan vad det är vackert ute!!! Och mormor har sytt som en overall till julia, hur söt som helst! Och hon har börjat göra en till ebbsan också! :-D Fast hon hade bara i färgen lila. Tror vi ska förbi affären ''strömma'' imorgon? och kolla på tyg! Hade tänkt en baby rosa färg till ebba, och sen med leopard mönstrade ''kanter'' liksom. Och sen en pälskrage så hon får lite attitude! Fan vad det skulle vara gulligt!! Vad tror ni?! ;-)

Ha en trevlig lördag! :-) vad ska ni hitta på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0