lazy daaaay...

Jag mötte upp mormor förut och vi tog en promenad på över 1 ½ timme! riktigt skönt att pulsa runt i snön. Följde med henne hem. Gick o handlade åt henne. Vi gjorde en sån sjuuukt god sallad! mmm, mumsis! Vi satte på ''Twilight'' och såg lite av den. Sen kom mamma och hämtade mig. Så nu sitter jag här, ha ha. Vi har ätit hemmagjord pizza o myst framför tv:n med annat gottis!
Och ni, tror ni det blev något plugg gjort idag då? - nääääää... OWH! Kanske skriver lite innan jag lägger mig. Fattar inte varför jag alltid skjuter upp saker o ting! Någon som har något tipps?! blir så trött på mig själv..

Imorgon SKA jag plugga! Städa rummet har jag heller inte gjort! så.. imorgon blir det en söndag då jag tar tag i saker o ting! ;-)

Hoppas ni haft/har en trevlig lördag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0