jag älskar min kusin.

Första skoldagen sen måndags idag dååå... Skönt med lugn skoldag. Började inte skolan förrän tio i tio! Tog ut hundarna när det var som värst i detta snöstormväder! Brrr! Fast det var ju inte särkilt kallt, ba att det blåste så mycket så man fick ju all snö i ansiktet! haha :-(
Känns som om skolan snart är över, och det känns såå jävla skönt! Imorgon skulle jag ha haft italienskprov, men man kunde välja att ha det direkt efter lovet istället. Så himla bra kände jag dårå som inte varit i skolan sen i måndags och inte haft tillgång till mina böcker. Så blev sjukt glad!
Imorgon har jag en idrottsrest jag ska skriva. Måste göra om den för jag inte klarade den, hehe. Men det är samma sak och jag kommer ihåg det mesta så det kommer gå skit bra! :-D

Så känner mig faktiskt riktigt glad! :-D Imorgon är det fredag också, så fett jävla nice!!! Förhoppningsvis så har jag skjuts redan imorgon ut till vånga. Jag ska nämligen sälja gran med kussen och tjäna en slant! Ska bli så mysigt att umgås med henne en heeel helg. Med stina kan jag prata om allt med! Hon är en sån jävla underbar bästis!! Älskar dig! <3

Det blev mycket skrivet.. Roligt det då! ;-) Här är en bild från förra året då jag och stina sålde granar! :-)
Blod är tjockare än vatten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0