heeeelt slut!

Tja tja!
Jag och stina ställde klockan och gick upp tidigt för att shoppa loss totalt. Vi kom ner lagom i tid.
Det är sjuuukt hur mycket folk det kommer snabbt! Jag och stina gick in i provrummen på gina och när vi kom ut var det smockat! Helt sinnes.. Och när man går bland allt folk, herregud! Faaan vad det blir varmt, svettas ju ihjäl! haha.
När första rundan var klar begav vi oss mot paus. Skulle luncha där. Jag var så jävla rädd att det skulle vara smockat där, kul o sitta och sniffa svett när man äter liksom. Men det var huuur lugnt som helst typ inget folk alls. Så vi ba satt där och njöööt! : D

Är riktigt nöjd med shopping dagen och är så glad! haha. Visar sen vad jag har köpt. Nu ska jag varva ner och slänga mig i soffan. Som sagt, kikar in här senare! : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0