God morgon, god morgon!

Hejsan på er! : )
Sitter vid våran stationära dator, länge sen jag gjorde det nu! :o Har ju bara nördat min laptop! haha! : D Känns konstigt att skriva här.. Skärmen är sjuuukt stor! HAHA. Väldigt intressant för er att veta! ; )
Vaknade för inte så länge sen. Och idag igen vaknar jag med ont i halsen, den här gången så jag knappt kunde prata för det gjorde så ont. Men det blev bättre efter en kopp med te! 

Ikväll kommer ellenbellen hit!! Fy fan vad det ska bli roligt. Inte så ofta vi kan ses nu för att vi går olika skolor och mycket att göra pga just skolan! Vi har gått i samma klass sen sexårs! HAHA. Ellen min lilla banrdomsvän! :') Det betyder så mycket att ha kvar sånna vänner för mig, och sen är ellen världens bästa också så henne ska jag klamra mig fast vid livet ut!
Men vi ska bara ta det luuuugnt. Hon har varit lite febrig i veckan och jag är förkyld.. Hehe, sjukaligan här vettja! Så vi ska bara mysa i fjärde rummet (det är ett förråd vi har gjort om, glömt att visa bilder för er ju! mamma och pappa har själva tappetserat och lagt nya golv!), blir nog att hyra en film eller två o ba prata massor massor masssoooor!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0