försenade partypic's


snyggingen louice som hade förfesten och axel (?hah)

min kusin stina haffffar



jag&louice! haha



(klippte bort mig från bilden, därför den är så liten)

Bilderna är tagna från louices blogg (därför dom är så små och att hon är med på varje bild!)! Tack för en riktigt rolig förfest! ; ) Hade så jävla roligt den kvällen. Dejavu var verkligen skit lyckad för min del! Bra musik och underbara människor omkring mig, lovely! Det är så mycket roligare med störra gymnasiefester, måste fixas fler ju!

XOXO!

Kommentarer
Postat av: louice

hehe snyggis bilderna. super kul på förfesten! :D får se när närsta fest blir med samma arangörer ska bli typ 3 till lika stora så det ser vi fram emot :D hah

2010-12-27 @ 18:30:44
URL: http://louicerolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0