färdigfixaD!

Ohhh, vad jag är seg. Snart kommer allt folk. Jävligt skönt att stina kommer så man kan låsa in sig på rummet med henne och ba chilla. Har inte bäddat sängen eller dammsugit, orkar inte? Men måste, för det är inte så fräscht om man säger så, haha ; )

Fan vad jag ser fram emot imorgon. Hoppas jag fyndar massssor! : D Har sett lite saker som jag hoppas det blir rea på. Jag kommer absolut inte komma hem tomhänt iallafall! hah.. Sen ska jag och stina äta på älskade paus. Det var länge sen jag åt där nu så det ska bli riktigt jävla gottis! Och ikväll ska vi ha en disney kväll! haha, blev så sugen på det efter jag sett kalle anka. Blir väl min favorit lejonkungen och snövit, robin hood och massa andra bra filmer! : )

Nu måste jag ta tag i det härrr... blä. Puss och hej!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0