ellen's gone..

Nu kom jag precis innanför dörren. Jag följde ellen till spårvagnshållplatsen och hade ebba och molly med mig. När hon hoppat på spårvagnen och vi sagt hejdå så tog jag en längre promenad. Gick in i spåret och tog en sväng. Faan vad dom leker! Helt underbart att se, haha. Tycker att det är så skönt ute. Lagom kallt! : )

Jag och ellen hade det riktigt mysigt. Måste ses snart igen gullet, får inte ta så lång tid emellan, <3
Vi såg som sagt på film (en dålig en, hah), svulla och fixade våra naglar! Och självklart pratade massor med skit ; ) Ska ta bilder sen på naglarna med kameran, så att det verkligen syns. Riktigt snyggt är det!

Nu ska jag grabba något att keka.. Skriver sen igen! : )

jag och lillmamma molly, hahah. jag vet att jag inte ser fräsch ut men kolla in henne, owhh vad hon är söt! på den andra bilder då hon ligger intill mig, så gosar vi aaalltid. hon är världens kelgris och 
världens bästa, min molly! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0