Du är så jävla dum, finner inga ord.

Tja!
Tänker inte skriva god morgon. För detta är ingen god morgon!!!
Ohhh.. så jävla irriterad! Nu tänker ju ni ba vafan gör hon uppe?! Hon som är hemma borde sova lääänge! Och det håller jag verkligen med om! Men jag har ett mojje till bror. Skäms när jag säger att han är min bror. Ebba och freja hade varit ute på baksidan och kissat. Så då sa Mamma att han skulle gå ut med zaide och molly. Tror ni han gör det?! - Neej neej...

Istället har han ner som en ljushållare som hänger på väggen som går i krasch. Han tänker dammsuga upp bara som det var. Jag fick säga åt honom ba hallå, du måste plocka upp de största först, annars förstör du ju dammsugaren! och jag ligger fortfarande i sängen, med huvudvärk och trött som ett jag vet inte vad. Han dammsuger, och sen bara går han!? Jag ba, men hundarna då?! Det hinner jag inte, så ba går han?! OHHHHHHHH...!!!!

Och vet ni? När jag går upp så hittar jag flera glasbitar. Så då va det ju ba att ställa sig att dammsuga! Hade jag en pistol med en kula i, hahah.....! Äe, ska ta och lugna ner mig nu. Dricka mitt te, äta mina smörgåsar och titta på tv. Sen är jag ju tvungen att ta en promenad med kräken...
Är det så jävla svårt att vara en familjemedlem och HJÄLPA TILL?!?!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till min värld. Så det är det för mig var eviga dag . Han lägger nått på golvet som en tröja sen tror han vi ska plocka upp den. Eller man ber han göra nått och det enda svaret är snart -.-

Kram på dig gumman !<3

2010-12-17 @ 13:48:02
Postat av: Anonym

Det var ifrån mig josefin ahlm ! Glömde skriva det hihi

2010-12-17 @ 13:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0