åt helvete med allt.

Tänker inte skriva godmorgon för det är det inte.
Är besviken, ledsen, irriterad... ÅHHHfnrdvmkdsöfö!!! Fy fan vad skönt det skulle vara o skriva av mig. Men orkar inte med någon drama eller skit. AHHH!!!

Så, mitt nyår kommer jag tillbringa inne hos grannarna med mor o far. För att det är ingen som vill vara med mig. Det är ju så!? Åhh, så jävla besviken och irriterad och förbanand!!
Följer väl med dom in o äter.. Sen går jag nog hem igen, bara några husifrån liksom.

Kommer inte uppdatera mer idag, kommer nog bara skriva massa skit. Och det är ju onödigt?! Kanske skulle behövas.. Aja..!!!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: isabell

- du fick ju faktiskt vara med oss, men det ville du ju inte ;)

2010-12-31 @ 19:22:17
URL: http://isaaaabeeell.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR:

hah, ne jag vet?

men det har inte med saken o göra! : )

2011-01-01 @ 01:47:56
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0