äntligen F R E D AG !

Tjabba!
Har precis ätit frukost nu och kollat runt på lite bloggar och sååå... :-) Ska gå ut med hundarna efter dethär. Så jävla skönt med fredag!! Ohh..! Idag har jag bara två lektioner. Min första börjar 11:15, då är det idrott fast jag ska ju skriva resten då. Och sen lunch, så sen har jag inte lektion förrän vid 13:30! Då är det svenska, vi ser på film. Sjukt chill :-)

När jag kommer hem ska jag väl plocka lite i rummet (om jag hinner, hehe) sen åker jag ut till vånga! :-D Ska bli skit kul att sälja granar, haha. I need moneyyy! Så det är verkligen passande! ;-)

Tycker ni att det är roligt med videos eller mer töntigt liksom? haha.
Jag älskar mina hundar så kan inte låta bli! ;-D
Hoppas ni gillar det! :-)

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0