Älskade tisdagar!

Nu är jag hemma, har ätit lite mellis. haha. Så jävla skönt med tisdagar. Slutar så tidigt! : )
Vet inte vad jag ska göra today. Bara ta det lugnt. Vill helst inte gå ut. Det är ju såå fruktansvärt kallt! : ( Om det hade varit några grader varmare hade jag tagit en långis med hundarna. Men ska ta en sväng med dom snart. Måste ba landa lite liksoM!

Vet inte vad jag ska göra för lurreburrRre? Orkar inte laga något! haha. Funderar på att gå ner till pizzerian och köpa mig en kebab? HAHA. Ändå så jävla onödigt, men ändå... Faan vad det skulle sitta fint. Så skulle jag kunna köpa en tidning också o läsa? Ohhh... Fan vad seg jag känner mig! 

Ska läsa lite bloggar och annat skit nu. Sen blire väl lite tv.
Sen gå ut i kylan med hundarna. Och sen mat?! heheh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0