about my party night..

När stina och jag fixat oss så drog vi till donken och käkade. Och det var ett sånt dampigt baaarn där! HAHA. Hon slog sin mamma med en balong hon fått. Och mamman gjorde ingenting? Jag hade lackat sönder och ba ''sååå, då är det min tur då!'' hahah ; )
Vi satt på donken i typ.. två timmar! Josefine som vi skulle möta upp blev senare än vad vi trott men det blev bra! vi mötte upp Jussan och ett gäng tjejer och traska iväg till förfesten. Det blev riktigt roligt. Kom igång ordentligt. Vi var där vid åtta och åkte iväg mot Borgen vid.. hmm.. vad var klockan, halv elva? Och när vi går av spårvagnen och ställer oss i kön så är jag så otroligt kissnödig! Aldrig varit så kissnödig. Så det första var att springa in på toan o tömma tanken och sedan ut o DANSA! Fy faan vad roligt jag hade. Jag och stina höll ihop och dansade med massor med folk heeela tiden. Det var riktig bra musik och allt kändes så jävla bra! : D

Min bästa papi kom och hämtade oss vid halv tre och när vi kom hem däckade vi på dirren, haha!
Riktig lyckad kväll! Hoppas det kommer en sådan här stor gymnasiefest snart igen!



Dom enda två bilder jag tog!
Den första är på mig och min älskade kusin och den andra på mig då, inte den bästa men det bjuder jag på!

Tjejen som hade förfesten tog lite bilder,
jag väntar på att hon ska lägga upp dom på fb så lägger jag upp dom här! : D

XOXO!

Kommentarer
Postat av: roffa

Tja snygging ;-) hittade din blogg och inlägget om onsdagen! Tack för en bra kväll eller ja förfest för vi sågs ju inte där inne ;-) jag ska lägga upp dem någon dag nu. Lovar! Jag hoppas vi ses igen puss

2010-12-26 @ 00:19:12
URL: http://louicerolf.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR

Tja själv pudding!

Okej bra, tänkte att jag snor några bilder från din blogg och lägger upp här? (a)



Jaa, vart fan tog du vägen?! hah. Klart vi gör! PUSS!

2010-12-26 @ 18:15:16
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0